Skip to content

Media społecznościowe w finansach

Zapraszam Cię do przeczytania wywiadu, którego ostatnio udzieliłem firmie Berg System

Mając takie doświadczenie, jak sądzisz, jak będzie rozwijać się rynek w kolejnych latach? Automatyzacja czy sprzedaż doradcza?

Jeśli chodzi np. o sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych to tu raczej trzeba się liczyć z tym, że aktywność agenta będzie mocno ograniczana. Agent, który chce się rozwijać powinien, według mnie, pójść w stronę sprzedaży doradczej. Powinien skupić się na budowaniu relacji oraz na rozszerzaniu swojej oferty. Klienci tego oczekują. Naprawdę dzisiaj już nie wystarczy mieć w ofercie „ty!mi tanie OC”. Jeśli chodzi o ubezpieczenia ochronne, emerytury, itp. to nie wydaje mi się, aby w tym zakresie była pełna automatyzacja. Oczywiście rozwój technologii mocno dziś pomaga agentom w procesie wystawienia samej polisy, jednak zawsze będzie potrzebne odpowiednie zbudowanie relacji zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i poprzez internet z wykorzystaniem mediów społecznościowych.

 

By przeczytać cały wywiad kliknij  > > > TUTAJ < < <  

ZAPISZ SIĘ NA BEZPŁATNY NEWSLETTER I OTRZYMAJ DARMOWEGO E-BOOKA!

ZAPISUJĘ SIĘ!  > > >

Be First to Comment

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.