Główne elementy zmiany na lepsze – gdzie tkwi problem?

Okazuje się, że aby być dobrze prosperującym przedsiębiorcą,  potrzebujemy stosunkowo „niewiele”.
Dziś powiem Ci o trzech elementach które w sytuacji idealnej harmonii łączą się w całość i tworzą coś naprawdę wartościowego. 

Po pierwsze – firma. Tworzysz biznes lub zaczynasz współpracę z odpowiednią firmą, której idea będzie Ci towarzyszyć przez resztę drogi zawodowej. Musisz się z nią zgadzać i czuć, że jest teraz częścią Ciebie. Nikt nie lubi robić czegoś wbrew swoim przekonaniom.

Na drugim miejscu warto wspomnieć o produkcie, który oferujesz.  Musi być adekwatny do obecnej sytuacji. Musi być atrakcyjny oraz zaspakajać potrzeby rynku docelowego.

Trzeci kluczowy element – Ty.  Można powiedzieć, że jesteś spoiwem dla dwóch poprzednich elementów.
Jeżeli firma, która tworzysz lub z którą współpracujesz, działa na najwyższych obrotach, produkt jest idealnie dopasowany do rynku, a dalej nie jesteś zadowolony z efektów – musisz zacząć szukać „winy” w sobie. Przemyśl, w którym momencie zamysł Twojego planu „rozmija się” ze stanem faktycznym.

Może czas zainwestować w siebie, swój wizerunek, reklamę lub po prostu zamiast zasłaniać się perfekcyjnym wizerunkiem oraz satysfakcją z nienagannej opinii i zacząć konsekwentnie działać?

To pytanie tylko i wyłącznie do Ciebie.
Gdy znajdziesz odpowiedź – nie mów o niej na głos. Zacznij wdrażać kroki, które zaowocują dobrą zmianą.


Życzę dobrego weekendu,

Irek Tomczyk 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.